Preconcepțiile despre vegani cum că ar fi slabi, lipsiți de energie, fără putere, nu-și mai au locul acum. O dietă vegană echilibrată, sprijinită prin informare și un control periodic la medicul specialist, poate fi substratul perfect pentru persoanele care fac sport de performanță. Și nu sunt puține acelea, din contră, au început să fie preocupați de acest stil de viață chiar și oamenii cunoscuți la nivel mondial.

Diminețile sunt importante dacă ești un om activ și îți începi ziua cu mișcare, dacă zilele tale sunt solicitante din punct de vedere fizic și intelectual. Creierul are nevoie de carbohidrați complecși pentru a putea să ne susțină nivelul de energie pe tot parcursul zilei, iar proteinele ne oferă o senzație de sațietate îndelungată.

Chiar dacă optezi pentru un mic dejun vegan, poți beneficia de toți nutrienții necesari ție. Următoarele combinații alimentare te vor ajuta să te bucuri de o masă vegană delicioasă și hrănitoare.

Să fii vegan pentru animale, pentru mediu, pentru că îți pasă, este o alegere foarte frumoasă și demnă de admirat, însă, de dragul tău, ce alegi să mănânci? Capcanele alimentare pot exista foarte bine și în stilul alimentar vegan și pot conduce spre o stare de sănătate precară. Tu ai învățat ce să alegi pentru corpul tău?

Page 1 of 3

Please publish modules in offcanvas position.